Faci Bani Pe Internet Cu Anunturi Tip Text Link

Pe langa Google AdSense si programele de afiliere, puteti face, de asemenea, bani cu site-ul sau blog-ul dvs. prin vanzarea de spatiu pentru reclame text link.
Deci, cum funcÅĢioneaza? In primul rand dumneavoastra veniti cu o oferta de a vinde spatiu pentru text link-uri pe site pentru un pret.

Un webmaster care poate fi interesat va considera pretul dumneavoastra si va va da text link-ul plus instructiuni asupra pozitionarii link-ului pe site-ul dvs.

Faci Bani Pe Net TextLinkAds ImagePuteti vinde text link-uri prin text-link-ads.com cu un acord de repartizare a veniturilor 50:50 cu acestia. Cu cat este mai mare PR-ul site-ului dvs., cu atat veti face mai multi bani deoarece pretul este mai mare iar cumparatorii doresc sa isi plaseze link-urile pe site-uri cu PR cat mai mare si mult trafic.


Posted in |

3 comments:

  1. Ionut Says:

    Recomand aici un video de 10 minute in limba romana despre o metoda , aplica corect si faci pentru inceput pana la 800$ pe saptamana (la inceput), dupa care inveti metoda care se aplica si poti face mult mai mult. Recomand sa vedeti acest video:
    http://www.thepiratetrader.ro/succes-aff052.html

  2. Anonymous Says:

    super metoda de a face bani de acasa http://www.clixsense.com/?7552188

  3. Mr,Q Says:

    este vorba despre o platforma unde subt lansate pe piata diferite actiuni/share/pachete . cel mai mic share valoreaza 3$ si poate ajunge pana in 200$. eu m-am axat doar pe cele cu pret mic si un randament bun. am cumparat 1 actiune cu 3$ ce zilnic  imi aduce un dividende intre 0.12$-0.08$/zi momentan mi-am mai luat inca o actiune cu 3$ dar produce mai putin 0.08$/zi. https://online-stock-exchange.com/r/301179