Faci Bani Online – 7 Metode Utile

1. Google AdSense

Devine tot mai populara metoda prin care oamenii fac bani online cu AdSense prin intermediul unui site web. Crearea unui site web pentru AdSense nu este dificila, deoarece exista un numar ridicat de website builders ce permite oamenilor sa construiasca site-uri web, fara cunostinte de programare si alte tehnicalitati. Pentru a genera venituri Adsense, din site-ul dvs. aveti nevoie de vizitatori. Cu cat site-ul dumneavoastra este mai vizitat, cu atat veti castiga mai mult din AdSense.



2. Afacerea eBay


Aveti o multime de lucruri vechi sau de care vreti sa scapati? De ce nu le vindeti pe eBay si faceti niste bani in plus. Daca doriti sa faceti un profit mai mare prin vanzarea unei game largi de produse, aici puteti gasi produse pentru revanzarea de pe eBay:

  • Cumparati produse de la angrosisti.
  • Lucrati cu un dropship wholesaler.



3. Asistenta Virtuala


Daca va place sa lucrati de la domiciliu, puteti deveni un asistent virtual. Puteti munci la domiciliu ca asistent virtual pentru o companie sau o afacere. Sarcinile de asistenta virtuala pot include data entry, lucrari administrative, contabilitate, manipularea anchetelor clientilor, emiterea facturilor si multe altele. Ca asistent virtual sunteti platit, de obicei, oriunde intre 5 dolari si 50 de dolari pe ora.



4. Blog


Blog-ul este adesea folosit ca jurnal personal. Puteti scrie absolut orice pentru blog-ul dvs., atata timp cat continutul este legal si etic. Deci, cum poti sa faci bani cu un blog? Mai jos sunt câteva dintre aceste moduri:

  • Vindeti produsele dvs. proprii folosind un blog
  • Promovati programe de afiliere pe blogul dumneavoastra
  • Gazduiti reclame Google si castigati bani online cu AdSense

Succesul dumneavoastra va depinde de popularitatea blog-ului. Cu cat aveti mai multi cititori, cu atat veti face mai multi bani.



5. Affiliate Marketing


Ca afiliat faci bani prin vanzarea produselor altor oameni. Pentru a genera vanzari, aveti nevoie de potentiali cumparatori pe site-ul dvs. de comerciant. Exista mai multe metode care le puteti utiliza pentru a trimite potentialii cumparatori la site-ul dvs. comercial:

  • Deschideti un cont Google AdWords pentru a face publicitate pe Google.
  • Creati o lista opt-in de abonat prin intermediul unui site web sau blog si promovati-va produsele dvs de afiliat subscriberilor.
  • Marketing prin articole.



6. Faci Bani Online Completand Oferte


Aveti nevoie de o modalitate usoara de a face bani online? Alaturati-va site-urilor care va platesc pentru a completa oferte si incepeti sa castigati bani prin completarea de oferte ale companiilor si construirea unui downline puternic.



7. Forex Trading


Tranzactionarea de valute poate fi interesanta. Exista multe instrumente tehnice pe care le puteti utiliza pentru a forma propriul sistem de comercializare si propria strategie. Puteti obtine un profit mare luna de luna, daca tehnicile de tranzactionare anticipa in mod constant fluctuatiile pietei cu acuratete. Cu toate acestea, investitiile valutare implica un grad ridicat de risc. Deci, nu oricine este potrivit pentru acest domeniu. Cand tranzactionati valute, trebuie sa investiti doar suma pe care va permiteti sa o pierdeti.



Posted in |

27 comments:

  1. Ana Maria Says:

    Daca ar fi fost asa de simplu, multi si-ar fi abandonat deja slujbele si s-ar fi apucat de business-ul online..
    In mare parte ce zici tu aici este adevarat cu o singura exceptie, trebuie sa ai multa rabdare si sa te pregatesti sa castigi odata cu timpul...

  2. patrunjel Says:

    Ce spuneti este foarte adevarat.. fara rabdare, internet marketing nu exista :)

  3. ZonaDeFoc Says:

    E usor sa faci bani pe net dupa ce inveti cum ,multumim pentru cele 7 metode prezentate pe blog

  4. Bogdan Tătulea Says:

    Salut, sunt Bogdan. BANI GREI PE NET(http://banigreipenet.blogspot.com/) e blogul meu. Vrei să facem schimb de link?

  5. Anonymous Says:

    m-ar interesa asistenta virtuala. ai putea sa-mi dai mai multe detalii? mersi

  6. Bogdan Says:

    Parerea mea e ca nu are rost sa irosim timpul in creearea unui blog care nici nu ne ofera un castig normal in comparatie cu efortul pe care il depunem. Am renuntat la asa chestii si am trecut la blackjack online, aici am castigat destul de bine.

  7. omr Says:

    e adevarat, ia foarte mult timp si rabdare, mai ales cu promovarea site-ului etc mai degraba m-as apuca de pariuri sportive pe net

  8. Money Club Says:

    Este foarte adevarat ca se pot castiga bani pe internet la fel de real cat se pot face bani si din blog dar mai inainte de toate cred ca ar trebui sa tinem cont ca la monetizarea blogului traficul joaca un rol important iar traficul nu depinde de calitatea continutului care va atrage vizitatori sau nu si de tehnicile de optimizare pentru a ajunge cat mai sus in cautari.
    Te invit sa atunci o privire si pe blogul meu am scris cateva articole care sper sa vina in ajutorul celor care vor sa invete sa castige Bani online iar daca vrei citeste si articole despre Optimizare

  9. Anonymous Says:

    frumos dar exista mai multe metode de a face bani pe net, va prezint eu una mai usoara doar ca profitul no sa fie asa mare.
    Un site PTC(paid to click) foarte serios este http://www.clixsense.com/?4280449 puteti castiga din a 2-a sau a 3-a luna si cate 40$/luna doar intrand cate 2-3min pe cont in fiecare zi.
    http://www.clixsense.com/?4280449 este un site unde esti platit sa dai click pe toate reclamele care ti le ofera ei, pentru fiecare reclama o sa primesti o suna de bani, foarte mica desigur, dar cu timpul o sa primesti reclame mai multe si sumele vor creste.
    Daca doriti sa va inregistrati intrati pe linkul de mai jos si aveti in partea dreapta sus un chenar de unde puteti incepe inregistrarea.Nu trebuie sa aveti 18 ani oricine poate sa utilizeze acest site.
    http://www.clixsense.com/?428044

  10. Phil Says:

    Great post. Thank you

  11. Anonymous Says:

    Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your website?
    My blog is in the very same niche as yours and my users would definitely benefit from some of the information you provide here.
    Please let me know if this ok with you. Cheers!

    Also visit my blog post appliance repair Valrico

  12. Anonymous Says:

    Greetings I am so grateful I found your web site, I really found
    you by error, while I was browsing on Bing for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say many thanks for a
    tremendous post and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I don't have time to look over it all at the minute but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the superb job.

    Check out my page; appliance repair Odessa Florida free estimates

  13. Anonymous Says:

    Amazing! Its truly awesome piece of writing, I have got much clear
    idea about from this paragraph.

    Review my page :: illinois tax attorney

  14. Anonymous Says:

    Thanks for finally writing about > "Faci Bani Online - 7 Metode Utile" < Liked it!

    Feel free to surf to my page - Bench Craft Company advertising ideas farmington nm

  15. Anonymous Says:

    Howdy! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm definitely enjoying your blog and look forward to new updates.



    my weblog: auto loan refinance calculator

  16. maryo Says:

    o metoda usoara si sigura de a face bani pe net fara efort si fara investii gasiti pe: http://www.bani-pe.net/

  17. Leo Says:


    ☛ CASH FAST sare in ajutorul celor care doresc sa faca bani online in Romania legal si usor oferindu-le o metoda GRATUITA prin care pot obtine incepand de azi un venit de 50 Lei/zi. Metoda functioneaza corect in Marketing Afiliat detalii pe:
    http://www.cashfast.co.vu/

  18. Poze cu mesaje Says:

    Poti face bani si inscriind site-uri in directoare web!

  19. Unknown Says:

    moduri de ușor de a face bani fără capital

    1 .http://www.paypal.com/ register
    2.Click primar / de afaceri
    3.isi toate datele în mod corect
    4.klik de acord și de a crea conturi
    5.kemudian introduceți codul și a continua
    6.selamat v-ați înregistrat ( dacă aveți un card de credit care de intrare card de credit nu a continua )

    după ce aceasta aveți deja un cont cu paypal
    și gata de a face afaceri pentru a face bani pentru gratuit PTC
    apoi selectați una din următoarele PTC sau se poate face atât în cazul în care doriți să fie o mulțime de $ $ $
    PROBUX $1-$1000 PER MONTH & per daily ads $0.01

    Neobux $1-$1000 PER MONTH

    PRIZE GRID $10 clixsense

    Fusebuxmin.payout $4 & same with probux ads $0,01

    Zapbux min.payout $2




    după care le
    1.klik listă pentru a naviga toate datele sau inregistreaza- clic de acord
    2.After toate slesai efectuate loga acum
    3.Dacă conectat deja în vedere click anunturi
    4.After că anunțurile clic pe cel de jos cu un
    5.dan așteptați până la expirarea timpului
    6.ulangi faceți clic pe aceste anunțuri în fiecare zi pentru $ $ $ este in cautare colectate
    7.setelah ajunge la 5 dolari puteți retrage banii la paypal
    8 . Repetați clicurile publicitare pe zi


    Pot să-l ajuta
    vizitați site-ul meu

  20. Anonymous Says:

    Incearca Markey Glory.Nu este minciuna, chiar se pot face bani cu putina rabdare si perseverenta.Ai dovezi ale platilor catre concurenti doar cautand pe google.Dintre toate site-urile PTC (paid to click) Market Glory mi se pare a fi cel mai serios, in sensul in care eu chiar am folosit banii castigati.
    Daca esti interesat inregistreaza-te aici http://www.marketglory.com/strategygame/utzuutza
    Toate informatiile pe care vrei sa le stii despre acest joc le gasesti aici http://marketglory-ghid.blogspot.ro/
    Bafta! Te asteptam in comunitatea Market Glory, nu o sa iti para rau :)

  21. bani pe net rapid si usor Says:

    dupa parerea mea forexul este cel mai profitabil. Dar inainte de a incepe TREBUIE sa fi dispus sa inveti totul despre el. Daca nu o sa faci asta o sa pierzi.

  22. Anonymous Says:

    Sistemul The Pirate Trader iti arata Absolut Gratuit cum sa faci bani online cu o metoda foarte simpla si legala. Intra acum pe site: http://www.thepiratetrader.ro/aff052.html

  23. Anonymous Says:

    super metoda de a face bani de acasa http://www.clixsense.com/?7552188

  24. Unknown Says:

    Am descoperit o metodă de făcut bani. Este vorba de site-ul hiveoffers.org cu care puteti castiga sume cuprinse între 0.20$ si 350$. Tot ce trebuie sa faceti este sa va implicati in finalizarea mai multor joburi care nu implica foarte mult timp. Ba mai mult, la înregistrarea pe site primiti 5$ bonus.

  25. Mr,Q Says:

    este vorba despre o platforma unde subt lansate pe piata diferite actiuni/share/pachete . cel mai mic share valoreaza 3$ si poate ajunge pana in 200$. eu m-am axat doar pe cele cu pret mic si un randament bun. am cumparat 1 actiune cu 3$ ce zilnic  imi aduce un dividende intre 0.12$-0.08$/zi momentan mi-am mai luat inca o actiune cu 3$ dar produce mai putin 0.08$/zi. https://online-stock-exchange.com/r/301179

  26. Anonymous Says:

    Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
    De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
    Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

    Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

  27. Anonymous Says:

    Ești îndrăgostit 💕 de cineva și el/ea nu răspund gestului, frustrat din cauza unei despărțiri 💔 atunci poți folosi asta pentru a atrage acel iubit în viața ta. Îți readuce fostul înapoi și ajută la rezolvarea căsniciilor rupte. Viața este prea scurtă pentru a fi nefericit. Gandeste-te la asta . Meriți cea mai mare fericire🥳 și dragoste.
    Notă: acesta este total inofensiv și nu are efecte secundare.
    aceasta este solutia
    dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2349046229159