Bani Pe Net Prin Postarea De Reclame Pe Blog

Faci Bani Pe Net Blogsvertise ImageAm gasit un nou site ce ofera bloggerilor sansa de a posta anunturi pe blog-ul lor pentru bani. Adresa site-ului este http://www.blogsvertise.com. Inscrierea este gratuita si membrii vor fi instruiti pentru a face post-uri blog legate de site-uri de publicitate si de produsele acestora. In schimbul acestor post-uri, sunt platiti pe fiecare post aprobat pe blog.


Suma de bani este destul de buna, aproximativ 10$/ post aprobat, dar trebuie sa asteptati cam 30 de zile pentru a primi plata dupa aprobare.



Posted in |

4 comments:

  1. Anonymous Says:

    Noua metoda de a castiga bani online! jocul de strategie oferit de Market Glory
    !

    Mai concret ce este acest joc?
    MarketGlory este un simulator economic, politic, social si militar in care ai posibilitatea de a converti moneda virtuala in bani reali. Ai posibilitatea sa: muncesti, infiintezi companii, candidezi la guvern, recomanzi referali, sa dobandesti grade militare si sa-ti construiesti propria organizatie.

    Succesul este rezultatul unei activitati care are la baza actiune si perseverenta. In orice domeniu din viata cei care nu renunta cu siguranta reusesc si isi ating toate obiectivele. Astfel un succes in Market Glory iti asigura un venit substantial si in viata reala.

    Cum sa castigi afiliati?
    Castigi un referal daca provoci la lupta un oponent si castigi lupta. Pierzi un referal atunci cand el pierde o lupta. Referalii tai iti vor plati o taxa de 10% din castigurile lor, in functie de energia care o ai. Daca blochezi un referal, el nu mai poate fi atacat. Un utilizator care se inregistreaza prin link-ul tau de afiliere va deveni referalul tau blocat pe o perioada de 7 zile, urmand sa decizi daca il blochezi sau il lasi liber.

    Tot ce trebui sa faci este sa intri pe Market Glory sa-ti deschizi un cont si sa joci. Acorda cateva minute zilnic acestui website in care sa intri si sa ataci sau sa muncesti, din aceste 2 actiuni foarte importante vei castiga bani, cand ai acumulat 10 Ron ii poti schimba in 1 Gold, cand ai acumulat 4 gold ii poti schimba in euro, bani se pot retrage prin paypal sau transfer bancar suma minima de retragere este 20 €. Inregistrea-te acum pe http://www.marketglory.com/strategygame/aby_12 … Succes si multa bafta la bani.

  2. Ionut Says:

    Recomand aici un video de 10 minute in limba romana despre o metoda , aplica corect si faci pentru inceput pana la 800$ pe saptamana (la inceput), dupa care inveti metoda care se aplica si poti face mult mai mult. Recomand sa vedeti acest video:
    http://www.thepiratetrader.ro/succes-aff052.html

  3. Anonymous Says:

    super metoda de a face bani de acasa http://www.clixsense.com/?7552188

  4. Anonymous Says:

    Am fost frustrat și devastat când soțul meu a cerut divorțul. Apoi l-am contactat pe Dr. DAWN, după ce am văzut o mulțime de mărturii despre modul în care Dr. DAWN a ajutat atât de mulți oameni să restabilească pacea în căsnicia și relația lor,
    De asemenea, am văzut cum a tratat diferite boli și a ajutat puțini oameni să trateze infertilitatea și am decis să-l contactez pentru ajutor,
    Mi-a promis că mă va ajuta când după ce i-am explicat totul, i-am oferit tot ce mi-a cerut și și-a făcut treaba, acum soțul meu mă iubește atât de mult și mă tratează cu grijă. Casa mea este atât de liniștită și plină de fericire, totul datorită doctorului DAWN,

    Contactați-l dacă în prezent aveți vreo problemă. El este WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com